Efficiëntere schadeafhandeling en betere klantenservice

Door video te gebruiken voor documentatie en te zorgen voor een gemeenschappelijk begrip, kunt u claims slimmer afhandelen, met nauwkeurigere documentatie - en tevredener klanten.

Neem contact met ons op
Beeld verzekeringsheld

Het verzamelen van documentatie en het beoordelen van een incident vergt zowel tijd als middelen. Door uw klanten hun eigen schade-inspectie te laten uitvoeren, bespaart u zowel tijd als middelen. Met het delen van video's zien de klant en de casemanager hetzelfde op hetzelfde moment. U krijgt onmiddellijk een correct en nauwkeurig beeld van de schade en een gemeenschappelijk begrip van het incident.

Onze oplossingen voor de verzekeringssector

IncidentShare

Veilige, intuïtieve en gebruiksvriendelijke live streaming vanaf de plaats van het incident of de behandeling van de patiënt.
Lees meer
Activa 14@4x

We merken dat de video-oplossing een gevoel van rust creëert bij onze leden. Het feit dat onze schadebehandelaar live kan meekijken en precies kan zien wat het lid laat zien en uitlegt, geeft het lid de ervaring begrepen te worden. Op deze manier voorkomen we ook misverstanden.

Nadja Frandsen

Afdelingshoofd Skade- og Medlemsservice, LB Forsikring

Gebruiksvriendelijk

Met onze tools kan uw klant snel foto's of videoclips van de schade sturen terwijl u in gesprek bent. Je stuurt eenvoudig een link in een sms naar de klant terwijl je hem aan de lijn hebt. De klant klikt op de link en kan onmiddellijk foto's en videoclips sturen, zodat je de omvang van de schade kunt beoordelen of het risico kunt zien dat de klant wil verzekeren. Dit zorgt voor een betere klantervaring door misverstanden en fouten te verminderen.
verzekeringsmaatschappij gebruikt incidentshare om een claim in te dienen