Operationeel beheer GRID

Een cloudgebaseerde oplossing voor operationeel beheer die je een holistisch overzicht geeft van resources en processen.

Neem contact met ons op
GRID-heldenafbeelding

Bliksund GRID is een complete operationele oplossing die uw processen en middelen stroomlijnt. U krijgt een overzicht van uw bemanning, middelen, competenties en oefeningen, evenals gedeelde procedures, richtlijnen en communicatieondersteuning.

De oplossing is modulair en ontwikkeld in nauwe samenwerking met professionals uit de noodhulp- en gezondheidsdiensten. Het kan worden aangepast aan de behoeften van uw organisatie, waarbij altijd rekening wordt gehouden met de gebruikerservaring.

Het systeem is toegankelijk vanaf desktop en mobiel, met bijgewerkte checklists en praktijkrichtlijnen, en is offline beschikbaar. Met GRID is het eenvoudig om middelen zoals apparatuur en voertuigen bij te houden, incidentrapporten en dienstrapporten te schrijven en nog veel meer.

Je hebt toegang tot wat je nodig hebt wanneer je het nodig hebt.

Brandweerman toont het operationele professionele systeem GRID op een smartphone

Communicatie

Maakt snelle en efficiënte communicatie in ploegendienst mogelijk. Je kunt direct communiceren met individuen of groepen via SMS en nieuwsberichten. Je kunt je verzendingen plannen met voorgedefinieerde distributielijsten of direct publiceren op informatieschermen.

SMS
Geef je medewerkers eenvoudig toegang tot het versturen en ontvangen van SMS zonder afhankelijk te zijn van hun persoonlijke mobiele telefoon.

Nieuws
Houd je werknemers op de hoogte door eenvoudig nieuwsberichten te verspreiden.

Informatiescherm
Verspreid informatie op beeldschermen die in je verschillende afdelingen staan.

Ambulancemedewerkers helpen gewonden in ambulance

Personeel en competentie

GRID voorziet in al uw behoeften om de competenties, cursussen, uniformen en blootstellingen van uw personeel bij te houden.

Competentie
De Competence tool biedt de individuele medewerker voorspelbaarheid en een volledig overzicht van het eigen, huidige competentieniveau, terwijl het management het kan gebruiken voor het plannen van oefeningen en cursussen.

Cursussen
Een content-rijke service voor het beheren van cursussen gedurende het hele proces, inclusief planning, deelnemersbeheer en registratie van resultaten en awards. Voltooide cursussen worden automatisch bijgewerkt voor elke deelnemer. Cursussen bevatten planningsdashboards en statistieken die u een overzicht geven van lopende en komende cursussen.

Blootstellingsregister
Stel uw wettelijke verplichtingen veilig om de blootstelling van personeel aan schadelijke en toxische stoffen te documenteren en maak het onderdeel van uw preventieve HSE-werkzaamheden. Door de blootstellingen van al uw werknemers te registreren, beschikt u over de nodige documentatie voor externe audits en kunt u de individuele werknemer toegang geven tot zijn eerdere blootstellingsgeschiedenis.

Uitrusting

Volledig overzicht en controle over je apparatuur en voertuigen.

Houd overzicht over je voertuigen en uitrusting met goed gedigitaliseerde documentatie. De huidige staat van voertuigen en uitrusting wordt gedocumenteerd met zeer gebruiksvriendelijke en dynamische checklists. Je krijgt waardevolle en betrouwbare informatie met betrekking tot toekomstige investeringsbehoeften en kunt de kwaliteit van je apparatuur en gereedschap garanderen.

Uniform
Houd de uniformbestellingen van je personeel bij met orderverwerking en voorraadinventarisatie. Je personeel kan eenvoudig uniformen en uniformgerelateerde apparatuur bestellen en hun bestellingen en voorraad bijhouden. Je krijgt een volledig overzicht van wat er op voorraad is en van de bestellingen van je leveranciers en personeel.

Brandweerman staat voor brandweerwagen en gebruikt GRID om uitrusting te controleren

Kwaliteit

Zorg ervoor dat je medewerkers altijd op de hoogte zijn en het inzicht en de informatie hebben die nodig zijn om op het juiste moment de juiste beslissingen te nemen.

Richtlijnen
Zorg ervoor dat iedereen in uw organisatie de laatste routines volgt met een eenvoudige en veilige manier om de richtlijnen van de organisatie te verspreiden, beheren en bij te werken. Omdat ze beschikbaar zijn op alle apparaten met offline ondersteuning, hebben medewerkers altijd toegang tot de laatste versie. Door het gebruik van Richtlijnen waarborgt u de kwaliteit van de dienstverlening binnen uw organisatie.

Incident Management Rapport
Incident Management maakt het eenvoudig om incidenten te melden en te beheren. Je kunt afwijkingen, klachten en suggesties voor verbeteringen registreren. Bijgewerkte meldingen over incidenten zorgen ervoor dat de juiste persoon wordt geïnformeerd voor een goede follow-up.

Shiftrapport
Biedt personeel en managers een manier om digitaal te rapporteren wat er tijdens een dienst is gebeurd. Dit biedt het volgende shiftteam een snel overzicht van de status en inzicht om de kwaliteit en continuïteit van de service te garanderen.

Crisisbeheer
Een samenwerkingstool voor het afhandelen van grote en kleine crises waarbij uw middelen communiceren om de uitdagingen op te lossen. Rolgebaseerde gebruikers kunnen berichten posten op een gemeenschappelijk bord, waardoor een gedeeld situationeel bewustzijn mogelijk is. Als het incident voorbij is, kan een volledig logboek van het incident worden opgehaald voor documentatie en om van te leren.

Hulpbronnen en informatie
Een informatiesysteem op basis van kaarten geeft de gebruiker een snel overzicht van hulpbronnen en belangrijke gegevens met betrekking tot hun regio, zoals belangrijke contactpersonen en aandachtspunten. Het systeem maakt digitale samenwerking tussen regio's, groepen en diensten mogelijk.

Ga naar blog en nieuws